Fátylat rá - Müller Attila a Viasat3-on

Korábban az RTL Klub és a Cool Tv műsorait vezette, ősztől azonban a Viasat 3-on a Fátyla rá című realityben tűnik majd fel Müller Attila (31). Azt nyilatkozta, hogy Thaiföldre utazik, hogy ott is kipróbálja magát, de végül mégis maradt Magyarországon. Miért döntött úgy, hogy mégsem utazik Thaiföldre?
– Nem volt fix időpont, hogy mikor utazok, csak terv. Úgy voltam vele, ha jön egy új lehetőség itthon, akkor maradok, ha nem, megyek. És jött, ősszel a Viasat 3 legújabb műsorát, a Fátylat rá!-t vezetem Horváth Évával.
Úgy tudom, már javában zajlanak a forgatások. Hogy tetszik önnek az új műsor?
– Furcsa, hogy zakóban kell lennem, hiszen én általában sportosabban öltözködöm, de most kicsit kikalapáltak a stylistok. Nem áll távol tőlem az esküvő, hiszen közel 150 ötven lakodalmon zenéltem már, így engem már nem tud meghatni egy szép menyasszonyi torta. Inkább az extrémebb szertartások állnak hozzám közelebb, és a Fátylat rá című műsorban ebből sem lesz hiány.
Nemrég arról szóltak a hírek, hogy Polgár Ildikóval egymásra találtak. Az ön életében közeledik már a nagy nap?
– Összetett a kapcsolatunk, ha ráérünk, találkozunk, ha nem, nem. Kicsit olyan ez, hogy járunk is, meg nem is. Én elég alternatív módon kezelem a kapcsolataimat, szerencsére Ildi elfogadja ezt, és megért engem.