Fátylat rá Viasat3 - Bevállalós pasi Müller Attila

Elég a fogyasztását állni, és bárki együtt bulizhat Müller Attilával. A műsorvezető szívesen vállal leánybúcsúkat, és a koszorús lányok orra előtt sem csapja be az ajtót, ha nála folytatnák az estét.
A műsorvezetés mellett, inkább csak brahiból, mint kiegészítő keresetként, leánybúcsúkon is szerepel Müller Attila. A biznisz az után indult be, hogy kikerült a Szeress most! című sorozatból.
– Évekkel ezelőtt kaptam egy ilyen felkérést, tehát az ötlet nem tőlem származott, de szívesen mondtam igent. Idén viszont megint megkerestek – kezdte Attila, aki sehol nem hirdeti magát, a legendás leánybúcsúk híre csak szájról szájra jár. Ezt azért nem úgy kell elképzelni, mint amikor mi, férfiak hívunk csajokat táncolni meg miegymásra, chippendale- show-ra nem vállalkozom. Volt, amikor a lányok vacsorázni mentek, és a pincér helyett egyszer csak én jelentem meg. Ilyenkor beszélgetünk, és együtt megyünk bulizni – mesélte a Viasat3 Fátylat rá! műsorvezetője.
Az esküvő előtti féktelen bulizásba sok minden belefér, amit Attila is jól tud.
– Szerencsére még nem fordult elő, hogy a menyasszony le akart feküdni velem. Egyszer azonban elcsattant egy búcsúcsók, ez szerintem még belefér. Azt viszont nem mondom, hogy egy-két lányt nem vittem már haza ilyen leánybúcsúról – nevetett. A műsorvezető még fizetséget sem kér, neki elég, ha jól érzi magát az este.