Fátylat rá Viasat3 - Horváth Éva az utazás szerelmese.

Horváth Éva az utazás szerelmese. A csinos műsorvezető nemrég járt Kolumbiában, mostanság esküvőről esküvőre látogat, közben pedig felfedezhetjük vele Magyarország népszerű úticéljait is. Horváth Éva végre lazíthat vasárnap, ez a nap ugyanis az övé. A műsorvezető eddig a VIASAT3 Fátylat rá! című reality-jében forgatott, mostanság azonban egy új, testhezálló feladat is rátalált, hiszen imád utazni. Egy új utazási magazinműsorba vágtam a fejszémet. Az Utazóna különlegessége, hogy nemcsak vezetem a műsort, de szerkesztem is. Így egy-egy adás után hazamegyek és nekiállok vágni, összerakni az adást. A Fátylat rá! forgatásai véget értek, így felszabadult az egyik "felem". Vasárnap most már nyugodtan, kényelmesen leülhetek a tévé képernyője elé: délelőtt az utazós műsort, este pedig az esküvői reality-t nézem. Azt szoktam mondani, hogy ez az én napom - mesélte Horváth Éva.