Fátylat rá Viasat3 - Szerelmi szünetet tart a műsorvezető és a szépségkirálynő

A szerelem egyik pillanatról a másikra jött. Ám a Fátylat rá műsorvezetője Müller Attila és a 2008-as Miss Hungary szépségverseny nyertese, Polgár Ildikó most úgy döntött: szüneteltetik a kapcsolatukat.
Bár eddig többnyire szőke hajú barátnőim voltak, az én szívemet mégis a barna hajú lányok dobogtatják meg. Ildikó pedig nemcsak szép, hanem nagyon okos is. Szinte az összes szabadidőnket együtt töltöttük. Ha én szerelmes vagyok, és együtt vagyok valakivel, hajlamos vagyok arra, hogy magamat elhanyagoljam. Ezért leültünk, és intelligens emberek módjára megbeszéltük, hogy visszaveszünk a tempóból, és kicsit a saját dolgainkra koncentrálunk - indokolta kapcsolatuk szüneteltetésének okát Müller Attila, aki egyelőre kizárólag a munkájával és a saját életével szeretne foglalkozni.